상세 컨텐츠

본문 제목

[스크랩] Black Coffee -- Lacy J Dalton

Song of hearts

by liaison 2010. 7. 8. 11:57

본문

 

 

Black  Coffee, blue mornin'

Toast is burnin' and the rain keeps pourin'

Bad  feeling I'm losing you

Black Coffee, green envy

Jealous of the way that  you used to love me

Bad feeling I'm losing you
블랙커피,,우울한  아침
토스트는  타  오르고,,비는  퍼  붓는다
내가  널 잃을 것 같은  불길한 예감
블랙커피,,심한  질투심
네가  나를  사랑한  것에  대한  질투심

내가  널  잃을 것  같은  불길한  예감


I don't know if I can  live without you

I don't know if I can understand it

Don't know if I can,  know if I can

If I could on-ly think of on-e good reason

To make this crazy  love affair worth leaving

Oh, you know that I would, you know that I  would
난  너없이  살수  있을지  모르겠어
내가  그걸  받아  들일 수  있을지  모르겠어
내가  받아  들일 수  있을지,,,,
내가 오직  한가지  좋은  생각을  한다면
이 미친  사랑을  떠나는 것
오,,넌  내가  그럴거라고  믿지,,넌  내가  그럴거라고  믿지


Black Coffee, red warning

No good news in the news this  morning

Bad feeling I'm losing you
블랙커피,,적색경보
오늘  아참엔  좋은  소식도  없어
내가  널  잃을것  같은  불길한  예감

관련글 더보기